می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

آموزشگاه آموزش بورس گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.

آموزش بازار فارکس؛ بازار فارکس چیست؟

موسسه آموزش ارزهای دیجیتال در گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.

بازار ارز خارجی، محلی است که ارزها در آن مبادله می‌شوند. ارزها برای اکثر مردم جهان دارای اهمیت زیادی هستند، چه  آن را درک بکنند و چه نکنند. زیرا ارزها برای هدایت کردن معاملات و کسب و کار، نیاز به مبادله شدن دارند. اگر در ایالات متحده ی آمریکا زندگی می‌کنید و می‌خواهید از فرانسه پنیر تهیه کنید، چه شما و چه شرکتی که پنیر را از آن خریداری کرده اید، باید هزینه ی آن را به فرانسسوی ها، به  یورو پرداخت کنید. به بدان معنی است که وارد کننده ی آمریکایی باید مقدار معادل دلار آمریکا را به یورو تبدیل و مبادله کند. یک توریست فرانسوی در مصر برای دیدن اهرام مصر نمی‌تواند به یورو پرداخت کند، زیرا این واحد پول محلی آنجا نیست. به این ترتیب گردشگر باید یورو را با ارز محلی، که پوند مصر است، مبادله کند.

یک جنبه ی منحصر به فرد در این بازار بین المللی این است که هیچ بازار مرکزی برای ارز خارجی وجود ندارد. در عوض، معاملات ارزی به صورت الکترونیکی و بازار خارج از بورس(بدون نسخه) انجام می‌شود، به این معنی که همه معاملات از طریق رایانه ها میان معامله کنندگان سراسر جهان انجام می‌شود، نه در یک صرافی متمرکز. این بازار به صورت 24 ساعته، پنج و نیم روز در هفته باز است. و ارز ها در سراسر جهان در مراکز عمده مالی لندن، نیویورک، توکیو،زوریخ، فرانکفورت، هنگ کنگ، سنگاپور، پاریس و سیدنی خرید و فروش می‌شوند. تقریبا در تمام زمان های ممکن.

این بدان معنی است که وقتی روز کاری تجارت و معامله در ایالات متحده تمام می‌شود، بازار فارکس دوباره در توکیو و هنگ کنگ آغاز میشود. به همین ترتیب، بازار فارکس می‌تواند در هر ساعتی از روز، به همراه تغییر دائمی قیمت های پیشنهادی، بسیار فعال باشد.

آموزش بورس گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.

آموزش ارزهای دیجیتال در گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.