می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

افرادی که دوره ی هوشبری را به پایان می رسانند قادر به چه کارهایی هستند؟

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

دستگاه های بيهوشی و مانيتورهای مختلف (تجهيزات کنترلی) مورد استفاده دراتاق عمل و واحد مراقبت های ويژه و دستگاه های تنفس مصنوعی را به خوبی بشناسند، قادر به استريليزاسيون آنها باشند و بتوانند آنها را تنظيم کنند و بكار ببرند.

 دستگاه های اندازه گيری گازهای خون و ساير وسايل آزمايشگاهی مربوط به رشته بيهوشی را بشناسند و تنظيم كنند و به كار ببرند.

 تحت نظر متخصص، بيهوش کردن بيمار را شروع می كنند و از بيمار بيهوش مراقبت های قلبی – تنفسی به عمل می آورند و در بازگرداندن بيمار از اثرات بيهوشی با متخصص بيهوشی همکاری می کنند.

 در بخش های كلينيک درد، احيای قلبی – ريوی و انجام بی حسی های ناحيه ای و غيره به متخصصان هوشبری كمک می كنند.

 با مطالعه پرونده بيمار و شناسائی او مطابق اصول علمی از بيمار پرستاری می کنند و هم در واحد مراقبت های ويژه از بيماران بدحال مراقبت می كنند. كاردان ها و کارشناسان هوشبری نمی توانند مستقلاً به امر هوشبری بپردازند و موسسات و بيمارستان ها حق ندارند آنان را مستقلاً بكار بگیرند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.