می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

امکان ادامه تحصیل رشته مهندسی معماری در داخل و خارج کشور

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست

دامه تحصیل در رشته معماری تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. رشته مهندسی معماری با توجه به کاربرد زیادش، در سراسر دنیا نیز قابلیت ادامه تحصیل را دارد. بسیاری از کشورهای اروپایی همچون انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، ایتالیا و غیره و همچنین کشورهای نزدیک کشور ما همچون ترکیه در رشته مهندسی معماری به صورت بورسیه و آزاد اقدام به جذب دانشجو می نمایند که البته هرکدام شرایط منحصر به فرد خود را نیز دارند. نکته مهم در رابطه با ادامه تحصیل در خارج از کشور در شته معماری این است که باید با زبان خارجی کشور مورد نظر و همچنین زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید و دارای یکی از مدارک معتبر بین المللی زبان خارجی از جمله تافل یا آیلتس باشید.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.