می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره شغلی و کسب و کار رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.

موسسه مشاوره بازاریابی و فروش رسپینا موسسه تخصصی برای مشاوره کسب و کار و مدیریت فروش در استان گلستان گنبد کاووس فعال می باشد.

بازاریابی چیست؟

بهترین مشاور شغلی استان گلستان گنبد؟ حسن ادینه مشاور موفقیت و کارآفرینی و شغلی تحصیلی

بازاریابی همه چیز است و همه چیز بازاریابی است. بازاریابی یا مارکتینگ به استراتژی هایی گفته می شود که توسط یک شرکت یا سازمان به منظور برقراری ارتباط با مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. عملیات بازاریابی موجب آگاهی مشتری از ویژگی های محصولات و خدمات می شود. به همین منظور شرکت ها برای جذب و جلب نظر مشتری از روش های خلاقانه بازاریابی بهره می گیرند. به عبارت دیگر بازاریابی را می توان فرآیند ارائه محصول یا خدمت به مشتری نهایی بیان کرد. در راستای اهداف شرکت ها و سازمان ها، بازاریابی با بهره گیری از منابع کمیاب به دنبال جذب مشتری و کسب درآمد است.

  • بازاریابی، تبلیغات سرگرم کننده، تکراری و ملال آور نیست.
  • بازاریابی فروشنده سمج مغازه نیست.
  • بازاریابی اسپم های ایمیل و پیامک های ناخواسته نیست.
  • بازاریابی استفاده از بازیگران و ورزشکاران برای معرفی یک برند نیست.
  • بازاریابی ادعاهای دروغین درباره ویژگی های محصولات نیست

بازاریابی به عنوان مهم ترین بخش و فرآیند کسب و کارها در جهت موفقیت سازمان تلاش می کند. بازاریابی نه تنها مخاطبین را با برند تجاری کسب و کار ما آشنا می کند بلکه موجب رشد کسب و کار، افزایش فروش و ارتباط بهتر و نزدیک تر با مشتریان می شود.

  • اطلاع رسانی: بازاریابی اطلاعاتی در مورد محصول و خدمات در اختیار مخاطبان قرار می دهد. اطلاعاتی از ویژگی های محصول و خدمات یک شرکت.
  • شناخت مشتری: بازاریابی به شما کمک می کند مشتری خود را بهتر و بیشتر بشناسید.
  • افزایش فروش: بازاریابی علاوه بر افزایش فروش موجب جلب نظر مشتری به محصولات و خدمات می شود.
  • جذب مشتری : بازاریابی به کمک رسانه های اجتماعی و تبلیغات و با اراده اطلاعات مربوطه از شرکت و محصولات موجب جذب مشتریان می شود.
  • ایجاد رقابت: بازاریابی به معنی اعلام حضور در بازار و ایجاد رقابت است.
  • برندسازی: هدف نهایی بازاریابی برندسازی و ایجاد یک نام تجاری قوی است که سبب افزایش اعتماد به برند تجاری می شود.

بازاریابی مفهومی فراتر از تبلیغات است، در تعریف بازاریابی ۴ مورد حائز اهمیت است:

  1. شناسایی، انتخاب و توسعه محصول یا خدمت
  2. تعیین قیمت محصول طراحی شده
  3. تبلیغ محصول برای افزایش آگاهی مخاطبان
  4. انتخاب کانال توزیع محصول برای آنکه در دسترس مخاطب قرار گیرد.

مرکز مشاوره شغلی و کسب و کار  رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.