می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

آموزشگاه آموزش فارکس در گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.

آیا بیکارید ؟ آیا به دنبال شغل هستید؟ موسسه کسب و کار شغل در گنبد در خدمت شماست.

بازار فارکس چیست؟

آموزش فارکس در گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.

اگه براتون سواله که بازار فارکس چیست و در بازار فارکس چه چیزهایی معامله میشوند، حتما این قسمت خیلی به درد شما میخورد. سالیان دور و دراز که بازارهای بورس ایجاد شدند، سپس بعد از آن ها بازارهای آتی،  CFD و فارکس از بازارهای سنتی الگو گرفتند و بازارهای جدیدی در دنیا به وجود آمد که امروزه همه اونا رو به عنوان بازار فارکس میشناسند.

اما همه این ها فارکس نیستند؟ یعنی چه؟
کارگزاری های فارکس هنگامی که میخواهند شرکت خود را معرفی کنند میگویند که ما کارگزاری فارکس هستیم و تمامی جفت ارزها، سهام های آمریکا، ارزهای دیجیتال، طلا، نفت ، شاخص های بورس و هزاران دارایی دیگر را داریم  و شما میتوانید آن ها را معامله کنید.

بله این ها تمام چیزی هست که شما میتوانید در یک کارگزاری فارکس معامله کنید، اما الزاما همه این ها بازار فارکس نیستند. چرا؟ بازار فارکس مخفف کلمه Foreign exchange  یا تبادل ارز خارجی هست که به صورت Forex  نوشته میشود. در این بازار ما برابری ارزهای مختلف را میتوانیم در برابر هم معامله کنیم.

چگونه؟

برای مثال فرض کنید که شما 100000 یورو دارید و میخواهید آن را به دلار تبدیل کنید. در ازای هر یک یورو شما چه قدر بهتان دلار میدهند؟ بله ما نیاز به یک نرخ تبدیل و یا Exchange rate  داریم.

آموزش فارکس در گنبد؟ موسسه کسب و کار رسپینا با بهره گیری از استادید و تحلیل گران بورس و فارکس و ارزهای دیجیتال در شهرستان گنبد استان گلستان دوره های تخصصی برگزار می کند.