می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مشاوره تحصیل در خارج از ایران

موسسه مشاوره رسپینا در زمینه مهاجرت تحصیلی و شغلی در گنبد کاووس خدمات مشاوره و پشتیبانی ارایه می دهد.

تحصیل در ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا چگونه ویزایی است و برای اخذ آن چه باید کرد؟ شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا کدامند و بهترین روش اخذ ویزای تحصیلی کشور ایتالیا چیست؟

تحصیل در اروپا با ویزای شینگن و اخذ کمک هزینه برای ادامه تحصیل رویای بسیاری از علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور است. اغلب کشور های اروپایی یا پذیرش سختی دارند و در زمینه صدور ویزای تحصیلی بسیار سخت گیر هستند یا دارای دانشگاه های معتبری نیستند. در این میان کشور ایتالیا داشتن دانشگاه های معتبر و سهولت در صدور ویزا مقصدی بسیار عالی برای علاقمندان به تحصیل در خارج کشور و علی الخصوص اروپا است. شما با داشتن ویزای تحصیلی ایتالیا می توانید در تمامی کشورهای حوزه شینگن بدون محدودیت تردد نمایید و از مزایای یک کشور تاریخی و درجه یک اروپایی نهایت استفاده را ببرید.

اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا در تهران را می توان مهم ترین مرحله در روند اعزام دانشجو به ایتالیا دانست. سفارت ایتالیا در کشور ایران نیز از لحاظ سهولت صدور ویزای تحصیلی از بهترین سفارت ها در ایران است. عدم سخت گیری در مرحله مصاحبه، رزرو وقت در نزدیک ترین تایم (یکماه بعد از اقدام به رزرو) و از همه مهمترین بلوکه نکردن پول برای صدور ویزای تحصیلی را می توان از مهمترین خصوصیات سفارت ایتالیا در ایران به حساب آورد.