می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

تعریف و هدف مقطع کارشناسی بیهوشی

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

دوره کارشناسی هوشبری یکی از دوره های آموزش عالی (از شاخه‏ های پیراپزشکی) است و هدف آن تربیت نیروی انسانی کارآمدی است که هر 1 یا 2 نفر از آنها بتوانند به عنوان دستیار یک متخصص بیهوشی زیر نظر او در یک بخش اتاق عمل انجام وظیفه کنند. ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی بیهوشی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری، آناتومی، فیزیولوژی و دیگر زیر شاخه های علوم پزشکی امکان پذیر خواهد بود که در صورت پذیرفته شدن در هر یک از رشته های کارشناسی ارشد مذکور، شرح وظایف فرد تغییر می کند و ازرشته هوشبری خارج می شود. (ادامه تحصیل در این رشته تا دکترای بیهوشی امکان پذیر نمی باشد)

با توجه به توسعه و گسترش دامنه علوم مربوط به بیهوشی، رشته کارشناسی هوشبری با تاکید بر یادگیری فعالانه، نوآوری، کسب اطلاعات و مهارت های بالینی جدید و مراقبت از بیماران به مطلوبترین شکل ممکن تاسیس شد.

این دوره یکی از دوره های آموزش عالی (از شاخه های پیراپزشکی) است که دانشجویان طی دوره آموزشی با اصول جدید، روشها، تجهیزات و وسایل مورد استفاده در مراقبت از بیمار بیهوش در عمل های جراحی عمومی، تخصصی و همچنین بخش های مراقبت های ویژه و اورژانس ها آشنا شده و نحوه مراقبت از بیماران در مراحل مختلف بیهوشی را به صورت نظری و عملی یاد می گیرند. کارشناسی هوشبری با بیهوشی کاملا متفاوت است. تخصص بیهوشی یکی از رشته های تخصصی پزشکی است افرادی که پزشکی عمومی را

تمام کردند آزمون تخصص می دهند و در صورتی که رتبه لازم را بیاورند در تخصص بیهوشی قبول می شوند.

اما هوشبری یکی از دوره های آموزش عالی از شاخه های پیراپزشکی است که آموزش های لازم را جهت کمک به متخصص بیهوشی در اتاق عمل کسب می کند. برای انتخاب رشته هوشبری نکات زیر را مد نظر خود داشته باشید. رشته هوشبری ظرفیت و طرفداران زیادی در انتخاب رشته تجربی دارد.

بعضی ها اشتباها بیهوشی و هوشبری را به جای هم بکار می برند که این دو نفر هرچند معمولا همکار هستند اما کار و تحصیل و حتی درآمد آن ها کاملا متفاوت است.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.