می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

آموزشگاه حسابداری گنبد گلستان ,موسسه حسابداری گنبد ,مدرسه کسب و کار رسپینا گنبد

مشاوره شغلی تحصیلی کار حرفه موسسه رسپینا مشاور حسن ادینه متخصص کسب و کار و شغل در مرکز مشاوره رسپینا در گلستان گنبد گاووس هستند. اگر نیاز به مشاوره شغلی دارید اگر از شغل خود راضی هستید اگر عاشق شغل خود نیستید اکر می خواهید موقعبت شغلی بهتری داشته باشید حتما نیاز به مشاوره دارید.

تفاوت حرفه و شغل

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

ه چیه؟

 حرفه یک فعالیت اقتصادیه که توسط فردی با مهارت‌ها و دانش مورد نیاز انجام میشه و پس از گذروندن دوره آموزشی توی یک موسسه معتبر، برای یک دوره معین به دست میاد. حرفه‌های مختلفی مثل حرفه پزشکی برای پزشک‌ها، حرفه فنی برای مهندس‌ها و حرفه حقوقی برای وکلا وجود داره.

متخصص‌ها مسئول ارائه خدمات توی یک حرفه خاص هستن. دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای انجام یک حرفه رو میشه از یک مدرسه، دانشگاه یا هر موسسه فنی و حرفه‌ای به دست آورد. حرفه‌های متفاوتی وجود دارن تا یک فرد با اونا آموزش تخصصی ببینه و در نهایت به عنوان یک فرد حرفه‌ای در نظر گرفته بشه. توی هر کشوری یک نهاد حرفه‌ای برای تنظیم قوانین و دستورالعمل‌هایی که در طول انجام خدمات باید رعایت بشه وجود داره. متخصص‌ها به یک شغل ثابت دولتی متکی نیستن، اونا خدمات خودشون رو با دریافت هزینه از مشتری‌ها ارائه میدن.

شغل چیه؟

شغل به تمام فعالیت‌هایی اطلاق میشه که یک فرد توی زندگی خودش انجام داده که شامل تحصیل، آموزش، اشتغال، تجارب کاری و مشخصات کاری مختلف میشه و بیشتر به تصمیم شخصی در مورد دانش، حرفه‌ای بودن، توسعه جایگاه فردی و اجتماعی بستگی داره.عزم یک شخص برای انجام کار منجر به رشد و توسعه شخصی میشه. شغل‌ها برای هر فردی متفاوت هستن چون مثل مسیر زندگی هر فرد در زمینه تحصیل و کار متنوعه. این تفاوت شغلی به شغل‌های مختلفی که

 یک فرد انجام داده مثل نقش‌ها و مسئولیت‌ها در موقعیت‌های متعدد و جابجایی از یک سازمان به سازمان دیگه مربوط میشه.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.