می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

علاقه مندان به رشته اتاق عمل باید در وهله اول، روحیه کار و حضور در اتاق عمل را داشته باشند. افرادی که از جراحی، خون و مانند این ها واهمه دارند، نمی توانند در این رشته موفق شوند. اما لازمه دیگر پذیرش در این رشته، حس مسئولیت پذیری است. چرا که مشاغل مربوط به این رشته با جان انسان ها در ارتباط اند و کوچک ترین سهل انگاری و بی مسئولیتی می تواند عواقب سنگینی را به دنبال داشته باشد.

داشتن صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی برای یک کارشناس اتاق عمل لازم بوده و همواره باید نگاه مراقبتی نسبت به بیماران و همکارانش داشته باشد. علاقه مندان به این رشته باید از سرعت عمل و دقت بالایی در انجام امور برخوردار بوده و بتوانند در شرایط بحرانی و حساس، کارها را اولویت بندی نمایند. صبور و علاقه مند بودن به کمک کردن و رفع نیازهای دیگران از جمله ویژگی های لازم برای اشتغال در این رشته هستند. در کنار همه موارد فوق، فرد باید توانایی جسمی بالایی داشته باشد. چرا که شرایطی همچون ایستادن طولانی مدت، جا به جایی و بلند کردن وسایل سنگین، بیماری های مسری، بوهای نامطبوع، مواد خطرناک و … جزو موارد اجتناب ناپذیر این رشته هستند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.