می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

یکی از مهمترین سوالات داوطلبان در رابطه با رشته مشاوره تفاوت آن با رشته روانشناسی میباشد که در پاسخ باید گفت این دو رشته کاملاً مجزا از یکدیگر هستند. هدف از رشته روان شناسی درمان بیماری های روان شناختی می باشد که شامل بسیاری از افراد جامعه نیز می شود، اما مشاوره رشته ای است که به افراد نیازمند در حل مشکلات روزمره زندگیشان راهنمایی می دهد. به طور کلی باید گفت که تفاوت اصلی این دو رشته در این است که مراجعین به روانشناس لزوما با مشکلاتی در روان و روح خود مواجه هستند، در حالی که مخاطبین مشاوران همه افراد جامعه می توانند باشند. همچنین تفاوت دیگر این دو رشته این است که برای ورود به رشته مشاوره صرفاً از طریق رشته علوم انسانی می توان اقدام کرد، در حالی که روانشناسی رشته ای شناور بوده و می توان از سایر رشته ها همچون تجربی و ریاضی نیز به آن وارد شد.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.