می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

روانشناس کسب و کار چه کاری انجام می دهد؟

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

نقش روانشناسان کسب‌ و‌ کار، بررسی طرز فکر و رفتار کارکنان در محیط کار است. افراد در این حرفه از مفاهیم و رویکردهای روانشناختی برای کشف اینکه چگونه کارکنان می‌توانند رضایت شغلی کسب کنند تا بر بهره‌وری شرکت تأثیر بگذارند، استفاده می‌کنند. یک روانشناس کسب‌ و‌ کار ممکن است جاهایی در کسب‌و‌کار که نیاز به بهبود دارند را، بر اساس اهداف و سطح عملکرد فعلی آن کسب‌ و‌ کار شناسایی کند. یک روانشناس تجاری نیز پروژه‌هایی را برای بهبود روحیه ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، برگزاری جلسات آموزشی با مدیران فعلی. آن ها همچنین ممکن است با ایجاد ارزیابی‌های شغلی و یافتن نامزدهایی که با ماموریت و ارزش‌های کسب‌و‌کار سازگار هستند، به تیم منابع انسانی در استخدام اعضای تیم جدید کمک کنند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.