می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.

طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است

طراحی سایت گنبد کاووس

موسسه مشاوره بازاریابی و فروش رسپینا موسسه تخصصی برای مشاوره کسب و کار و مدیریت فروش در استان گلستان گنبد کاووس فعال می باشد. طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.

شهر گنبد (گنبد کاووس یا گنبد قاووس)، یکی از شهرستان های استان گلستان می باشد، که از لحاظ وسعت در رتبه ی اول و از لحاظ جمعیت بعد از گرگان در رتبه ی دوم قرار دارد. استان گلستان با توجه به اینکه در حاشیه دریای خزر و بر روی کمربند سبز معتدل شمالی قرار دارد، از این ویژگی استثنایی چند نوع آب و هوایی نیز برخوردار است. در استان گلستان شما در عرض کمتراز یک ساعت می توانید از یک آب و هوای مرطوب، به یک آب و هوای بیابانی سفر کنید . که گنبد هم نیز یکی از شهرهایی است که غالبا دارای آب و هوای گرم و خشک است. علاوه بر دارا بودن بزرگترین برج آجری دنیا، که به میل گنبد معروف هست، شهر گنبد را مهد والیبال در ایران دانسته و البته به پیست اسب سواری و مسابقه های پرشور آن هم می توان گنبد را یاد کرد.

در محل فعلی شهر گنبد کاووس، در دوران کهن، شهری به نام هیرکان و سپس گرگان «جرجان» قرار داشته که به دلیل قرار داشتن در جاده ابریشم از اهمیت بسیاری در بازرگانی برخوردار بوده‌است.

طراحی سایت در گنبد

جمعیت این شهر از استان گلستان در سال 1395 نزدیک به 155 هزار نفر بوده است که بیشتر مردمان شهرستان گنبد به شغل دامپروری ، کشاورزی و صنایع دستی مشغول به فعالیت هستند که 60 درصد جمعیت آن اهل سنت و 40 درصد شیعه هستند. شما هموطن عزیز هم می توانید با ما تماس داشته باشید و از خدمات طراحی سایت گنبد ما استفاده کنید تا بتوانید کسب و کار خودتان را بیشتر رونق دهید.
بهترین طراحی سایت، بالاترین دیزان و کیفیت و مناسب با کسب و کار شما. به کمک تیم متخصص و جوان و کاربلد شرکت طراحی سایت گنبد با توجه به جدیدترین متد روز کدنویسی و رعایت تمام اصول سئو. طراحی و راه اندازی سایت مطابق با سلیقه و کاملا سفارشی شده برای شما.

طراحی حرفه ای سایت گنبد

رسپینا این تضمین را یه شما می دهد که شما کسب و کارتان را با طراحی حرفه ای، سایتی حرفه ای و بروز تحویل دهد. در در این زمینه سوالی دارید، می توانید این سوال ها را از متخصصین و کارشناسان ما به صورت رایگان بپرسید و جواب درست دریافت کنید.

چند سوال متداول :
•    اصلا چرا باید وب سایت داشته باشیم ؟
•    یا اینکه طراحی سایت چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

شبکه ی جهانی اینترنت آنقدر گسترده شده که در هر جایی از جهان که باشید تنها باداشتن یک گوشی و اینترنت می توانید به شبکه متصل شد. در این فضای گسترده به راحتی می توانید تبلیغ کنید و خودتان را به همه معرفی نمایید.. امروزه نیز اپلیکیشن ها و سایت های زیادی وجود دارند برای معرفی مشاغل مختلف ، و همچنان نیز روز به روز بیشتر پیشرفت می کنند.

داشتن وب سایت همچون مغازه ای می ماند که ویترینش 24 ساعته برای معرفی محصول به مشتریانش در حال نمایش است. همین امر سبب جذب بیشتر مشتری و مسلما درآمد بیشتر نیزمی شود. و کسانی در این عرصه موفق هستند که کاربلد بوده و ایده های خوبی دارند ، طراحی سایت در گنبد این اطمینان را به شما می دهد که یک سایت با محتوا ، زیبا و جذاب را در اختیار شما قرار دهد.

چرا باید اینترنت و وب سایت داشت؟

1-    راحت طلبی، باید قبول کنیم که میل یه تنبلی در همه افراد جامعه موج میزند. وقتی که مردم هرآنچه که مورد نیازشان است تنها با چند کلیک و از طریق سرچ و پیدا کنند، خب معلوم است که استفاده از اینترنت و وبسایت استقبال زیادی پیدا می کند.

2-    تلاش زیاد. با اینکه شاید نزدیک به 10 سال برسید فعالیت کسب و کارها در اینترنت، آما بازم هم فضا برای رشد کردن کسب و کارها است. که این مسجل نخواهد شد، مگر با تلاش و کار مستمردر اینترنت.

3-    کسب و کارهای اینترنتی این مزیت بزرگ را دارند که در هر زمان از شبانه روز محصولات طی 24 ساعت، محصولات خود را بفروش برسانند. در صورتی که در مغازه ها و بصورت حضوری این اتفاق نمیتواند رخ دهد. حتما حتما، در ساعاتی از روز و یا در بعضی از ایام کل روز را می بندید که این امر به معنی تعطیل کردن کسب و کار شما است.

4-    شما اگر کار خود را درست ، به موقع و به نحو احسنت انجام دهید باعث اعتماد مردم و در نتیجه داشتن مشتری های بیشتری می شود. طراحی سایت در گرگان توانسته تا حدودی رضایت مشتریان را جلب کند و روزبه روز مراجعه کنندگان بیشتری را داشته باشد.

5-    موفقیت در اینترنت و کسب درآمد درآن مستلزم فعالیت داشتن و تولید محتوای مناسب و مفید است. شما باید بروز باشید و محتوای مفید تولید نمایید . اگر کسب و کار شما بگونه ای است که وقت تولید محتوا و مدیریت وب سایت را ندارید، گروه مهندسی هیرکانا با مجهز بودن به نیروهای متخصص در بخش های تولید محتوا، گرافیک و سئو متوانیم وب سایت شما را به بهترین نحو مدیریت نماییم.

در صورتی سایت شما مشتری نخواهد داشت که در اینترنت فعالیت نداشته باشید ، به روز نباشید ، محتوای خوبی نداشته باشید و… شما با به روز بودن به راحتی می توانید به سایت خود رونق ببخشید و پیشرفت خوبی داشته باشید.

6- این روزها بشدت استفاده از خریدهای اینترنتی روبه زیاد شدن است. در فروشگاه های اینترنتی خود کالا را  دقیق و کامل کالاهای خود با شفافیت توضیح داده و درست و به موقع به دست مشتریان که سرمایه های اصلی شما هستند، برسانید، کاری کنید که ریسک خریدن کردن از شما به طور کلی پایین بیاید. رقبای خود را شناسایی کنید و کالای خود را با آن ها مقایسه کنید و به رقابت بپردازید.

 همین حالا شروع کنید و دست به کار شوید ، برای طراحی سایت خود می توانید دنبال ایده باشید یا ازمتخصصین و مشاورین ما راهنمایی دریافت کنید تا یک وب سایت خوب و جذاب داشته باشید.  
چگونه می توان سایت مورد نظر خود را سفارش داد.

طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.

 طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است

همان‌طور که بیان شد، طراحی وب سایت به معنی طراحی، ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.  Web Design(وب دیزاین) شامل 4 مرحله اصلی است که در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم.

مرحله 1: طراحی وایر فریم

ابتدا با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از سایت طراحی می‌کنیم. این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر مختلف است. این مرحله از طراحی وب سایت «طراحی وایرفریم» نام دارد.

مرحله2: طراحی گرافیک سایت

پس از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، باید سایت را طراحی کنیم. در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص رنگ‌بندی و گرافیک سایت طراحی می‌شود.

مرحله3: کدنویسی و برنامه‌نویسی

باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای مدیریت سایت استفاده کرد. سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامه‌نویسی. تصمیم‌گیری در این بخش براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری صورت می‌گیرد.

مرحله4: راه‌اندازی سایت

پس از انجام 3 مرحله قبل، به راه‌اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت می‌پردازیم. در این مرحله پس از تهیه یک «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار می‌دهیم.

موسسه مشاوره بازاریابی و فروش رسپینا موسسه تخصصی برای مشاوره کسب و کار و مدیریت فروش در استان گلستان گنبد کاووس فعال می باشد.

طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.