می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا به عنوان مرجع حرفه‌ای آموزش و مشاوره مدیریت، از تیمی متخصص و مجرب تشکیل شده است. البته به غیر از این تیم ثابت، به اقتضای هر پروژه، همکارانی به تیم اضافه می‌شوند. اعضای تیم موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا با همکاری هم در راستای رسیدن به هدف تبدیل‌شدن به مرجع آموزش و مشاوره مدیریت تلاش می‌کنند.

موسسه مشاوره کسب و کار و شغل رسپینا در زمینه خدمات مشاوره ای شغلی و سرمایه گزاری در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس فعال می باشد.

عارضه یابی و ارزیابی شاخص های عملکرد( KPI ) گنبد

آموزش هلو در گنبد؟ آموزشگاه حسابداری رسپینا مرکز تخصصی آموزش حسابداری و حسابرسی در گنبد استان گلستان فعال است.

شاخص اساسی عملکرد یا همان (Key Performance Indicator (KPI پارامتر قابل اندازه گیری است که جهت سنجش عملکرد بخشی از سازمان :

تیم مشاورین مالی ما با ارزیابی ، تعریف و اندازه گیری شاخص های اساسی عملکرد شرکتها ، موفقیت و ضعف آنها را اندازه گیری کرده و راه حل های کوتاه مدت و بلند مدتی را جهت بهبود این شاخص ها ارائه می دهد .

موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا به عنوان مرجع حرفه‌ای آموزش و مشاوره مدیریت، از تیمی متخصص و مجرب تشکیل شده است. البته به غیر از این تیم ثابت، به اقتضای هر پروژه، همکارانی به تیم اضافه می‌شوند. اعضای تیم موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا با همکاری هم در راستای رسیدن به هدف تبدیل‌شدن به مرجع آموزش و مشاوره مدیریت تلاش می‌کنند.