می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

مزایای زیادی درباره حسابداری وجود دارد که موجب عشق‌ورزیدن به این شغل می‌شود. در زیر چند مزیت شغل حسابداری جمع‌آوری کرده‌ایم تا به درک درست این شغل کمک ناچیزی کرده باشیم.

۱)مشخص بودن مسیر کاری:

تمام افرادی که در حال تحصیل در حسابداری هستند یا قصد ورود به این رشته را دارند، یک دید کلی و جامع نسبت به حسابداری، مهارت‌های مورد نیاز و آینده کاری خود دارند. اگرچه انواع حسابداری با گرایش‌های متفاوت وجود دارد، اما همه ‌آن‌ها به یک سری اصول و مهارت‌های اولیه و مشترک نیاز دارد.

برای مثال، تمامی کارفرمایان از شما می‌خواهند که قادر به تجزیه و تحلیل هزینه‌ها و منظم کردن داده‌های خام باشید.

۲) یک مسیر شغلی پایدار:

حسابداری، حرفه‌ای نیست که زود از دور خارج شود. تقریبا همه مشاغل نیاز به یک تیم‌ حسابداری دارند. در حقیقت، چشم‌انداز شغل حسابداری قابل‌ پیش‌بینی است و خبر از رشد این شغل در آینده می‌دهد؛ زیرا، تا سال‌های آینده، همچنان نیاز به نیروی‌کار جهت بررسی‌های لازم در امور مالی وجود خواهد داشت

۳) مناسب بودن زمینه برای رشد حرفه‌ای:

بعد از فارغ‌التحصیلی از رشته حسابداری، ممکن است به عنوان یک کارآموز فعالیت خود را شروع کنید. اما پتانسیل رشد و پیشرفت در این رشته بسیار زیاد است. بعد از کسب سابقه کار، به راحتی می‌توانید برای سمت‌های دفتردار، حسابرس، مدیرمالی و… استخدام شوید.

کسب تجربه و دریافت گواهینامه‌ها می‌تواند شما را به یک حسابدار حرفه‌ای تبدیل کند.

۴)کسب درآمد مطلوب:

از دیگر مزایا شغل حسابداری می‌توان به فراهم بودن زمینه برای کسب درآمد مطلوب اشاره کرد. هدف اکثر افراد از کار کردن، کسب درآمد مطلوب جهت تأمین مخارج زندگی است.

طبق گزارش اداره کار، متوسط حقوق و دستمزد سالانه شغل حسابداری در سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۶۰هزار دلار بوده است. در حالی که ۱۰درصد آن‌ها بیش از ۱۲۰هزار دلار در سال دریافت کرده‌اند.

حسابداران علاوه بر دریافت حقوق از تسهیلات بازنشستگی و مراقبت‌های بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

۵)پتانسیل کارآفرینی:

راه‌اندازی مشاغل شخصی در هر حرفه‌ای، بهترین روش برا کسب درآمد است. حسابداران می‌توانند به راحتی شرکت مربوط به خود را تاسیس کنند و به عنوان یک رئیس، با استخدام نیروی کار در کاهش میزان بیکاری در جامعه نقش ایفا کنند.

قابلیت کارآفرینی در هر حرفه‌ای وجود ندارد. این مزیت باعث پیشرفت شغلی در افراد تحصیل‌کرده در این رشته می‌شود.

۶)نبود محدودیت:

حسابداران محدود به کار در یک شهر یا مکان نیستند. شاید پایه حقوق دریافتی برای حسابداری در شهرهای بزرگ یا شرکت‌های تجاری و صنعتی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که تمامی شرکت‌ها و کسب‌وکارها در هرجای این کره خاکی، به یک حسابدار نیاز دارند. پس لازم نیست جهت فعالیت در رشته حسابداری به شهر یا کشور دیگر نقل مکان کنید.

۷)فعالیت در تمام رشته‌ها: یکی دیگر از مزایا حسابداری، وجود جایگاه شغلی متنوع برا آن است. چهار شاخه عمده شغل حسابداری که شامل مدیریتی، حسابرسی، مالی و مالیات می‌شود، باعث ایجاد تنوع شغل برای فارغ‌التحصیلان این رشته می‌شود.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.