می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

هر رشته تحصیلی مزایا و معایب خاص خود را دارد. این بدین معنی است که هیچ رشته دانشگاهی تنها دارای مزایا یا معایب نیست. داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی قبل از انتخاب هر رشته تحصیلی باید اطلاعات زیادی در مورد آن رشته تحصیلی داشته باشند. کسب اطلاعات کافی در مورد هر رشته تحصیلی به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها با اطلاعات بیشتری به سراغ تحصیل در یک رشته بروند. رشته پرستاری جزو محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در کشور است. این رشته نیز مانند سایر رشته‌های دانشگاه دارای معایب و مزایایی است. ما در این قسمت مهم‌ترین مزایای رشته پرستاری را به داوطلبان گروه تجربی معرفی می‌کنیم. اولین و مهم‌ترین مزیت رشته پرستاری، بازار کار این رشته است. این بدین معنی است که رشته پرستاری بازار کار مناسبی دارد و فارغ‌التحصیلان این رشته به راحتی صاحب کار می‌شوند و در محیط‌های پزشکی و بیمارستا‌ن‌ها حضور پیدا می‌کنند.

بازار کار مناسب رشته پرستاری تنها مزیت انتخاب این رشته پیراپزشکی نیست. این رشته مزایای دیگری مانند مدت زمان کم تحصیلی را نیز دارد. داوطلبان این رشته تنها در یک مدت زمان 4 ساله می‌توانند مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده و سپس مشغول به فعالیت شوند. پرستاران نیاز ندارند تا 8 سال صبر کنند تا اجازه فعالیت داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این رشته تحصیلی جایگاه مناسب پرستاران در جامعه است. پرستاران معمولا همراه با پزشکان و متخصصان فعالیت می‌کنند و همین موضوع نیز جایگاه اجتماعی آن‌ها را افزایش داده است. داوطلبان گروه تجربی برای قبولی در رشته پرستاری رقابت چندانی ندارند. رشته پرستاری رشته محبوب و پرطرفداری است. اما مانند رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی رقابت بالایی برای قبولی در کنکور سراسری ندارند. بنابراین داوطلبان با خیال راحت می‌توانند دروس تخصصی را مطالعه کنند و در رشته پرستاری قبول شوند..

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.