می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

موسسه مشاوره سرمایه گزاری رسپینا در گنبد در استان گلستان در زمینه مشاوره کسب و کار و سرمایه گزاری فعال است.

موسسه مشاوره کسب و کار و شغل رسپینا در زمینه خدمات مشاوره ای شغلی و سرمایه گزاری در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس فعال می باشد.

مشاور سرمایه گذاری کیست؟ گنبد

استان گلستان شهرستان گنبد آموزشگاه موسسه شغل مشاوره مشاوره مشاوره مشاور شغل کسب و کار بورس و فارکس فارکس فارکس بورس ارزهای دیجیتال گنبد گلستان تیم مشاوره کسب و کار رسپینا

مفاهیمی مانند سرمایه گذاری و انواع آن و … در بازار های مالی ازجمله مفاهیم بسیار پرکاربرد می باشد. مشاور سرمایه گذاری به عنوان یکی از شغل های مطرح در جهان خواهان بسیاری داشته و در ایران نیز با توجه به عدم تخصص عموم مردم و یا نداشتن وقت کافی برای تحلیل بازارها جز مهمترین مشاغل محسوب می شود.

سرمایه گذاری چیست؟

به خرید یک دارایی اعم از دارایی فیزیکی یا دارایی مالی به امیدکسب سود در آینده و افزایش قیمت آن سرمایه گذاری گفته می شود.

مفهوم سرمایه گذاری بدین جهت اهمیت دارد که کالایی در حال حاظر مصرف نشده برای استفاده در آینده، یعنی شخص از ایجاد رضایت از کالا در حال حاظر صرفه نظر کرده برای ایجاد رضایت خاطر بیشتر در آینده.

انواع  سرمایه گذاری؟

1-سرمایه گذاری مستقیم

دخالت مستقیم خود شخص در امر سرمایه گذاری با توجه به توانایی ها و آشنایی با بازار مربوطه

2-سرمایه گذاری غیر مستقیم

عدم دخالت مستقیم فرد در امر سرمایه گذاری

مشاور سرمایه گذاری کیست؟

به دلایلی مختلفی همه افرای که خواهان سرمایه گذاری در بازار های مختلف سرمایه گذاری هستند نمیتوانند مستقیما درگیر این کار شوند. دلایلی مثل عدم تخصص کافی، میزان ریسک پذیری فرد، عدم وقت کافی برای تجزیه وتحلیل های مربوطه و … به همین دلیل در اینجا نیاز به شخص اعم از حقیقی یا حقوقی که بتواند دراین امر خبره باشد یا وقت کافی کافی داشته باشد، احساس می شود.

استراتژی سرمایه گذاری بر اساس ارزش یا سرمایه گذاری ارزشی، روشی است که در آن، تنها سهام یا اجناسی خریداری می شوند که دارای قیمت پایین تری نسبت به ارزش واقعی خود هستند و بنا به شرایط روانی یا اجتماعی قیمت پایینتر پیدا کرده اند. کسانی که از اصول سرمایه گذاری بر اساس ارزش پیروی می کنند عقیده دارند که ارزان خریدن همیشه بهتر از گران فروختن است. یعنی سود خود را هنگام خرید می برند نه هنگام فروش.

سود این نوع سرمایه گذاری بالاست ولی نقدشوندگی آن کمتر از روش های دیگر سرمایه گذاری است. از تابستان و پاییز سال 96 قیمت دلار شروع به افزایش کرد. و سرمایه گذاری روی ارز سخت بود چون ممکن بود دیگر افزایشی در کار نباشد. در این هنگام بود که بسیاری بدون ریسک پیش بینی قیمت آینده دلار، سرمایه های خود را روانه مسکن کردند با این فرض که در حال حاضر مسکن نسبت به ارز افزایشی نداشته و قیمت آن نسبت به ارزش واقعی مسکن پایین تر است. با توجه به اینکه سرمایه گذاری ارزشی دارای ریسک کمتری هست همیشه خواهان زیادی داشته است.

مزیت دیگر این نوع سرمایه گذاری ، نیاز به تخصص کمتر برای فروش است. از آنجایی که ارزش جنس یا سهام خریداری شده بالاتر می باشد، مشتری شاید دغدغه زیادی برای خرید نداشته باشد. چه بسا معامله های ارزشی وجود داشته که لحظاتی پس از امضا قرارداد، مشتری جدیدی پیدا شده که ارزش کالا را درک کرده و پول بیشتر برای آن پرداخت کرده است.

موسسه مشاوره سرمایه گزاری رسپینا در گنبد در استان گلستان در زمینه مشاوره کسب و کار و سرمایه گزاری فعال است.