می 18, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

هر رشته تحصیلی دارای معایب و مزایای مختلف است. رشته پرستاری در کنار مزایای خود معایب زیادی نیز دارد. داوطلبان با توجه به این شرایط باید با دقت بسیار زیادی به سراغ انتخاب این رشته تحصیلی بروند. اولین و مهم‌ترین عیب این رشته تحصیلی سختی کار است. پرستاران به صورت مستقیم با بیمار در ارتباط هستند. این موضوع نیز سختی کار پرستاران را افزایش داده است. پرستاران ساعات طولانی از زمان خود را صرف مراقبت و نگهداری از بیماران می‌کنند. بنابراین داوطلبانی که به سراغ این رشته تحصیلی می‌روند باید با این حقیقت آشنا باشند. پرستاران باید بتوانند کم خوابی و بی خوابی را رعایت کنند، زیرا در محیط‌های بیمارستان و اورژانس فرصت کمی برای استراحت وجود دارد. بنابراین دومین مشکل این رشته تحصیلی استراحت کم است. افرادی که به عنوان پرستار در بیمارستان یا مراکز درمانی فعالیت می‌کنند باید در شرایط بحرانی آرامش خود را حفظ کنند. این بدین معنی است که پرستاران باید در شرایط بحرانی و استرس زا بهترین عملکرد را داشته باشند، زیرا جان بیماران و سلامت آن‌ها در دست پرستاران است. پرستاران به هیچ عنوان نباید خطاهای زیادی انجام دهند. برخی از خطاها ممکن است منجر به آسیب جسمی بیماران شوند. رشته پرستاری خطرپذیری بسیار بالایی دارد. به عنوان مثال در زمان بیماری کرونا بسیاری از پرستاران به صورت شبانه‌روزی در محیط بیمارستان حضور داشتند و با توجه به ریسک بالای این بیماری به افراد مختلف در بیمارستان کمک می‌کردند. همان طور که مطالعه می‌کنید رشته پرستاری در کنار مزایای خود معایبی نیز دارد. اما این موضوع موجب نمی‌شود که داوطلبان علاقه کمتری به این رشته داشته باشند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.