می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

دانشجویان رشته اتاق عمل در طول مدت تحصیلات خود با اصول جدید اتاق عمل و تکنولوژی های نوین به کار رفته در جراحی های تخصصی و فوق تخصصی آشنا می شوند و مهات های لازم برای مراقبت و کمک به بیمار در حین و بعد از عمل را فرا می گیرند. در واقع تکنسین اتاق عمل به عنوان بخشی از تیم جراحی در اتاق عمل حضور داشته و می کوشد با کمک به پزشکان و سایر اعضای تیم، عمل جراحی نتیجه بخشی را به سرانجام برساند.

از دیگر وظایف دانش آموختگان این رشته، آماده کردن و استریل وسایل جراحی و همچنین اداره اتاق عمل می باشد. چنین وظایفی حکم می کند که تکنسین اتاق عمل از دقت بالایی برخوردار بوده و در کنار اشتیاق برای کمک به دیگران، به جزئیات نیز توجه نماید.

امکان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی رشته اتاق عمل وجود دارد و علاقه مندان می توانند در صورت تمایل، تحصیلات خود را در گرایش های مختلف مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه دهند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.