می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

رشته حقوق یکی از محبوب ترین رشته‏ های داوطلبان گروه علوم انسانی است. دامنه گرایش ‏های رشته حقوق گسترده و در کلیه روابط زندگی امروز قابل ملاحظه است. این روابط می‏تواند مربوط به روابط دولت و مردم باشد که به حقوق عمومی معروف است و یا روابط خصوصی مردم را در برمی ‏گیرد که حقوق خصوصی نامیده می‏ شود.

حقوق عمومی شامل حقوق قوای سه‏گانه کشور، حاکمیت و آنچه که مربوط به اداره کشور است، می‏ شود و حقوق خصوصی به روابط بین خود مردم می‏ پردازد که مهمترین آنها روابط تجاری است که عامل ایجاد رشته حقوق تجارت شده است و یا مسائل مربوط به حقوق مدنی است که از آن جمله می‏ توان به اموال، مالکیت، قراردادها، مسئولیت‏ هایی که اشخاص در خطاهایی که مرتکب می‏ شوند برایشان به وجود می‏ آید مثل مسئولیت ناشی از حوادث، قواعد مربوط به ارث، وصیت، ولادت، اقامتگاه اشخاص و دهها مورد دیگر اشاره کرد. همچنین شاخه ای از حقوق به روابط بین المللی می‏ پردازد که خود به دو بخش حقوق روابط بین الملل عمومی و خصوصی تقسیم می‏ شود که حقوق روابط بین الملل عمومی به روابط بین دولت ها و سازمان های بین المللی می‏ پردازد.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغلی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.