آوریل 30, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

رشته دندان‌پزشکی شامل تشخیص، درمان و تجنب بیماری‌های مربوط به دندان‌ها، چربی‌ها و دهان است. دندان‌پزشکان یکی از مهم‌ترین روان‌پزشکان اولیه در راستای اولیه‌ی بهداشت است. این رشته دارای یک مجموعه ای از تخصص‌ها و زیررشته‌ها است که به دنبال آنها، داوران انجام اقدامات مختلف در زمینه‌ی بهداشت دهان و دندان خواهند بود. دندان پزشکی یک حرفه بالینی است که افراد را برای حفظ سلامت دهان و دندان‌های خود تربیت می‌ نمایند. در طول دوره‌ی تحصیلی در رشته دندان پزشکی، دانشجویان با اصول و روش‌های درمانی مختلف آشنا می‌شوند. که شامل آسیب شناسی فک و دهان، ارتودنسی (مرتب‌کردن دندان‌ها)، اندودنتیکس (درمان ریشه‌ی دندان)، پروتزهای ثابت و متحرک (روکش دندان، دست دندان)، پریودنتولوژی (بیماری‌های لثه و جرم‌گیری)، ترمیمی (پرکردن دندان‌ها و زیبایی دندان)، بیماری‌های دهان و دندان، انواع جراحی دندان (کشیدن دندان)، دندان پزشکی کودکان و رادیولوژی دهان و فک و صورت (عکس‌برداری از دندان‌ها) می‌باشد. این دروس به دانشجویان کمک می‌کنند تا بیماری‌های دهان و دندان را تشخیص داده و درمان کنند. در اصل رشته دندان پزشکی یک هنر و علم شفابخش دندان پزشکان به عنوان کارشناسان حرفه‌ای درمانی در زمینه دندان‌ها و حفره دهان فعالیت می‌کنند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.