می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

رشته مشاوره یکی از رشته های زیر گروه ۵ انسانی در کنکور سراسری می باشد که هدف آن راهنمایی کردن و مشورت دادن به افراد نیازمند برای حل مشکلات آنها در امورات مختلف است. امروزه با توجه به زندگی های پر مشغله و پر مشکل انسان ها، استفاده از رشته مشاوره برای پاسخگویی به دغدغه های ذهنی افراد به یک ضرورت تبدیل شده است. بنابراین می توان مشاوران را از پیشگامان ارتقای سلامت روانی در جامعه محسوب کرد، چرا که در صورت انجام وظایف خود به صورت درست می توانند به حل و فصل بحران های جامعه و افراد آن بپردازند.

دروس تحصیلی رشته مشاوره در حوزه های رشد ابعاد مختلف شخصیت افراد، پیشگیری از اختلالات و مشکلات و به ویژه مشکلات مختص دانش آموزان و نوجوانان می باشد. رشته مش​اوره در مقطع کارشناسی فاقد گرایش می باشد و همانند سایر رشته ها در مقطع کارشناسی حدود چهار سال و هشت ترم به طول می انجامد که در این مدت دانشجویان باید 135 واحد درسی را بگذرانند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.