می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

مشاور تبلیغات گنبد؟ موسسه کسب و کار و شغلی رسپینا در گنبد کاووس استان گلستان در زمینه مشاور تبلیغات و برندینگ فعال می باشد.

مشاور برندینگ و تبلیغات گنبد؟ موسسه کسب و کار و شغلی رسپینا در گنبد کاووس استان گلستان در زمینه مشاور تبلیغات و برندینگ فعال می باشد.

آموزش صفر تا صد فتوشاپ در عکاسی در گنبد

طراحی سایت ؟ موسسه کسب و کار رسپینا در استان گلستان گنبد کاووس، کلاله، گالیکش، مینودشت، آزاد شهر، رامیان، علی آباد، گرگان، کردکوی، بندرترکمن خدمات طراحی وب سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت ارزان ارایه می کند.

آموزش فتوشاپ طراحی چارقد پوستر و کارت ویزیت تراکت تیزر تبلیغاتی فتوشاپ و پریمیر

آموزش فتوشاپ و کلیه تکنیک های مورد نیاز در عکاسی آموزش مقدماتی تا سطح پیشرفته به زبان فارسی به همراه 25 ساعت آموزش تکمیلی به همراه فایل پروژه های آموزشی پکیج آموزشی شامل 2 DVD اورجینال و شکیل دوره آموزشی فارسی کلیات و آموزش گام به گام “اصول فتوشاپ در عکاسی” Photoshop CC for Photographers – Fundamentals: در این دوره آموزشی، مباحث مقدماتی Photoshop CC 2015 برای کاربران، به خصوص عکاسان تدارک دیده شده تا نیازهای آنها را برطرف سازد. در این دوره به بیشتر مهارتهای ضروری میپردازیم: طریقه کراپ کردن، بهبود نوردهی، کشیدن رنگ و نور با استفاده از ماسکها، سیاه و سفید کردن تصویر، تفکر خلاقانه با فیلترها، روتوش کردن و انتشار آنلاین تصاویر و پرینت گرفتن آنها. به علاوه، بخشهای این دوره به گونهای تهیه شده است که امکان تفکر از بُعد عکاسی را به کاربران میآموزد تا هنگام عکاسی، قابلیتهای فتوشاپ را در ذهن داشته باشند. موضوعات مهمی که در این دوره آموزش فتوشاپ در عکاسی فرا خواهیم گرفت : – درک نقش فتوشاپ در زندگی امروز – طریقه روتوش کردن چهره و شفاف کردن پوست – طریقه روتوش کردن منظرهها و ایجاد تصاویر هنری – اصلاح تصاویر کج و تراز کردن تصویر – طریقه سیاه و سفید کردن عکس بطور صحیح – انواع روشهای انتخاب و جدا کردن سوژه از پس زمینه – بریدن و حذف موضوعات اضافی از تصویر – اصلاح و زیباسازی تصاویر گرفته شده با دوربین – حذف نویزها و پارازیتهای ناخواسته از عکس – جابهجا و کپی کردن اشیا در تصویر – طریقه سفید کردن دندانها و حذف تیرگی زیر چشم – تغییر اندازه و کراپ کردن تصاویر -اضافه کردن، تغییر دادن و حذف رنگ اشیا – ایجاد اصلاحات مقدماتی در برنامه Camera RAW – کار کردن با چندین عکس بطور همزمان – استفاده از لایهها برای کنترل بیشتر روی کار – اصلاح شدت نور و تُن رنگ تصاویر – انجام اصلاحات با استفاده از ماسکها – افزایش شفافیت تصاویر – پرینت گرفتن صحیح از عکس ها ویژگی های اصلی مجموعه آموزشی صفر تا صد فتوشاپ در عکاسی : – 6 ساعت آموزش جامع فارسی “فتوشاپ در عکاسی” از مقدماتی تا پیشرفته – آموزش رتوش تصاویر دیجیتالی مثل رتوش چهره، رتوش پوست، رتوش زیبایی، رتوش عروس، رتوش منظره و …. – آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید رتوش و فتوشاپ دنیا – برای اولین بار در ایران – (دوبله شده به فارسی توسط گرافیست های ایرانی) – شامل دوره آموزشی فارسی و مثال محور : “کلیات و آموزش گام به گام “اصول فتوشاپ در عکاسی” آپدیت 2016 ” – Photoshop CC for Photographers – Fundamentals – همراه با سورس لایه باز تمام پروژه های آموزش داده شده – به علاوه بیش از 20 ساعت آموزش های سطوح پیشرفته فتوشاپ در عکاسی از شرکت Lynda به زبان انگلیسی و با زیرنویس انگلیسی – همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Adobe Photoshop CC 2015 v16.1.2 – ویرایش 64 بیتی با آپدیت 2016 – بسته ای عالی برای تمام عکاسان، گرافیست ها و علاقمندان به فتوشاپ و رتوش تصاویر

مرکز مشاوره شغلی و کسب و کار  رسپینا با تفکری نو و خلاق در خدمت هم شهری های عزیز در استان گلستان شهرستان گنبد کاووس می باشد.