می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

آموزش حسابداری گنبد؟ آموزشگاه حسابداری رسپینا مرکز تخصصی آموزش حسابداری و حسابرسی در گنبد استان گلستان فعال است.

مشاور خوب مالیاتی گنبد؟ موسسه مشاوره سرمایه گزاری رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات مشاوره مالی و مالیاتی جامع ارائه می کند.

چه کسانی به مشاوره شغلی نیاز دارند؟

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.

بدون شک نمی‌توان ادعا کرد که انسان‌ها صرفا در یک برهه خاص به دنبال پیشرفت هستند؛ چراکه ذات انسان در هر دوره نیاز به رشد بیشتر دارد. زمینه شغلی نیز یکی از همان مواردی است که هر کس تمایل دارد در طول دوره زندگی خود مدام در حال رشد باشد. بر همین اساس، استفاده از خدمات مشاوره شغلی می‌تواند برای دانش‌آموزان، دانشجویان، افرادی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند و حتی افراد میانسال هم مناسب باشد. اما از بین تمام این موارد، معمولا دانش‌آموزانی که قصد انتخاب رشته در مقطع دبیرستان را دارند، بیشتر به راهنمایی شغلی نیازمندند. چراکه هنوز در ابتدای راه هستند و هیچ درکی از بازار کار ندارند. به همین دلیل لازم است با رهنمودهای یک فرد متخصص و آگاه بهترین تصمیم را بگیرند.

به عنوان مثال، برخی از دانش‌آموزان با اظهار نگرانی بیان می‌کنند که هنوز نتوانستند شغلی برای آینده‌شان پیدا کنند. همچنین گروهی دیگر معتقدند که باید به سراغ شغلی که درآمد بیشتری دارد، بروند. در حالی که از نظر شخصیتی هیچ تناسبی با آن جایگاه ندارند و مسلما در آن مسیر موفق نخواهند شد! باتوجه به آنچه که گفته شد، یک مشاوره شغلی با اطلاعاتی که در زمینه تکنیک‌های مشاوره، تفسیر ارزیابی‌ها و منابع حرفه‌ای دارد، می‌تواند تمام این نگرانی‌ها و اشتباهات را برطرف کند و فرد را به جایگاهی که به آن تعلق دارد، برساند.

مرکز مشاوره رسپینا در حوزه های تحصیلی، خانواده، ازدواج، طلاق، فرزندپروری، پرورش کودکان، شغی، انتخاب رشته، کارآفرینی در استان گلستان ، گنبد کاووس ، مینودشت، گالیکش، کلاله، آزادشهر، رامیان ،علی آباد ، دلند، خان ببین  خدمات مشاوره ارائه می دهد. مشاوره تخصص ماست.