می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

موسسه مشاوره سرمایه گزاری رسپینا در گنبد در استان گلستان در زمینه مشاوره کسب و کار و سرمایه گزاری فعال است.

موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا به عنوان مرجع حرفه‌ای آموزش و مشاوره مدیریت، از تیمی متخصص و مجرب تشکیل شده است. البته به غیر از این تیم ثابت، به اقتضای هر پروژه، همکارانی به تیم اضافه می‌شوند. اعضای تیم موسسه مشاوره کسب و کار رسپینا با همکاری هم در راستای رسیدن به هدف تبدیل‌شدن به مرجع آموزش و مشاوره مدیریت تلاش می‌کنند.

چگونه می‌توان به خدمات حسابداری و حسابرسی دسترسی پیدا کرد؟ گنبد

حسابداری و حسابرسی جزء لاینفک یک کسب‌وکار است. چرا که قوانین مالی و مالیاتی، تمامی صاحبان کسب‌وکارها را به رعایت این اصول و گزارش‌دهی ملزم کرده است. از این رو چنانچه شرکت‌ها به این مساله بی‌توجه باشند، مشمول پرداخت جریمه‌های سنگین خواهند شد. معمولا بسیاری از شرکت‌ها اقدام به استخدام حسابدار می‌کنند که تمام امور مالی آنها را انجام می‌دهد. این کار مزایا و معایب خاص خود را دارد. 

 از مهم‌ترین مزایای استخدام حسابدار آن است که همواره می‌توان به آن دسترسی داشت و مسئولیت مالی شرکت بر عهده وی خواهد بود. اما بسیاری از شرکت‌ها بنا به دلایل گوناگون ترجیح می‌دهند انجام خدمات حسابداری و حسابرسی را برون‌سپاری کنند. آنها معمولا با عقد قرارداد با یک دفتر خدمات حسابداری یا با عقد قرارداد شخصی اقدام به انجام امور مالی خود می‌کنند. از جمله مزایای این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • از طریق برون‌سپاری خدمات حسابداری و حسابرسی، تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. چرا که نیاز به استخدام حسابدار و حسابرس وجود نخواهد داشت. 
  • با انجام این کار کسب‌وکارها به یک لیست خدمات حسابداری و حسابرسی دسترسی پیدا خواهند کرد که انجام آنها از طریق استخدام یک فرد به تنهایی امکان‌پذیر نخواهد بود. 
  • معمولا یک دفتر خدمات حسابداری بسیار با تجربه‌تر از یک کارمند معمولی است که به استخدام شرکت در خواهد آمد. 
  • چنانچه شرکت‌ بعدها به فکر به کارگیری یک نیروی حسابداری یا حسابرسی باشد، به تعداد زیادی از افراد خبره دسترسی خواهد داشت. 
  • طرف مقابل شما یک شخصیت حقوقی مانند شرکت خدمات حسابداری یا یک مشاور خبره است. بنابراین شما مطمئن هستید که اطلاعات شرکت به جایی درز نخواهد کرد. 

مشاور خوب مالیاتی گنبد؟ موسسه مشاوره سرمایه گزاری رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات مشاوره مالی و مالیاتی جامع ارائه می کند.