می 21, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است

طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.

کلمات کلیدی Long-Tail چیست؟ و چرا باید بر روی آن تمرکز کنیم؟گنبد

طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.

تمرکز روی کلمات کلیدی دنباله دار یک تاکتیک عالی در جستجوگرها است. کلمات کلیدی طولانی یا عبارات کلیدی هستند که خاص تر و معمولاً طولانی تر نسبت به کلمات کلیدی متداول تر هستند. کلمات کلیدی طولانی از ترافیک جستجو کمتری برخوردار می شوند ، اما معمولاً از نظر خاصیت ارزش تبدیل بالاتری دارند. آنها به شما امکان می دهند به مرور کاربران بازدید بیشتری از سایت شما داشته باشند و توسط مخاطبان جدید و با انگیزه پیدا شوید.طراح سایت گنبد؟ موسسه کسب و کار دیجیتال رسپینا در گنبد استان گلستان خدمات طراحی سایت ، فروش اینترنتی، آموزش طراحی سایت و پشتیبانی سالانه ارائه می کند.

وقتی رقابت زیادی در کسب و کار شما وجود دارد ، یک استراتژی کلمه کلیدی طولانی واقعا می تواند به شما کمک کند. تا زمان خود را صرف کلمات کلیدی کنید که رقابت زیادی برای رتبه بندی در آن وجود دارد. همانطور که گفته شد ، اکثر شرکت ها یا وبلاگ ها می توانند از این استراتژی بهره مند شوند زیرا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان را با هدف جستجوی بسیار خاص جذب کنید. در اینجا ، من توضیح خواهم داد که کلمات کلیدی بلند (long-tail keywords) چیست و چگونه درک فعالیت و محصول شما می تواند به شما در تنظیم یک استراتژی کلمه کلیدی طولانی کمک کند.

کلمات کلیدی طولانی چیست؟

کلمات کلیدی بلند نسبت به سایر کلمات کلیدی خاص تر و کمتر استفاده می شوند. اصطلاح کلمه کلیدی بلند از کتاب The Long Tail نوشته کریس اندرسون آمده است. در این کتاب ، کریس اندرسون نشان می دهد که تقریباً برای هر کالایی بازار وجود دارد. و اگرچه این بازار در برخی موارد واقعاً بسیار کوچک است ، اما گستردگی اینترنت باعث می شود محصول یا پست وبلاگ شما بسیار سودمند باشد.

اکثر وبلاگ ها یک موضوع اصلی دارند که آن را موضوع اصلی یا کلمه کلیدی اصلی می نامند. به عنوان مثال ، خانوم هایی که در حوزه وبلاگ نویسی فعال اند معمولاً در مورد زندگی خانوادگی و وبلاگ های مربوط به تهیه غذا ، رستوران ها یا دستور العمل های آشپزی فعالیت می کنند.

موضوع اصلی وبلاگ یا سایت شما کلمه کلیدی شماره یک (یا عبارت کلیدی) است که می خواهید افراد شما را در آن موضوع پیدا کنند. در مورد شرکت ما ، واژه کلیدی طراحی سایت و سئو است. فردی که وبلاگ غذایی در مورد غذاهای خانگی ایتالیایی دارد ، احتمالاً مایل است در عبارات جستجو )غذای ایتالیایی خانگی( دیده شود.

با این حال ، نمی توانید همه پست های وبلاگ را برای همان اصطلاح (غذای ایتالیایی خانگی) بهینه کنید. حتی اگر تمام پست های وبلاگی که می نویسید مربوط به غذاهای خانگی ایتالیایی باشد. در عوض شما باید ، پست های مختلف وبلاگ خود را برای سایر کلمات کلیدی خود بنویسد. در مثال وبلاگ غذا می توانید در مورد انواع غذاهای خوشمزه بنویسید: ماکارونی ایتالیایی خانگی ، سالاد ایتالیایی خانگی ، پای ایتالیایی خانگی

لینک دهی از کلمات کلیدی طولانی!

اگر پست وبلاگ خود را برای انواع کلمات کلیدی طولانی بهینه می کنید ، باید از این کلمات کلیدی در پست های وبلاگ به دسته بندی ها و همچنین از دسته بندی ها به صفحات مورد نظرتان لینک دهید.

محتوای سنگ بنای اصلی شما است. به یاد داشته باشید: همیشه از صفحات پایینتر به صفحات بالاتر خود پیوند دهید! به این ترتیب ، شما به گوگل نشان می دهید ساختار سایت شما چگونه است و مهمترین صفحه شما کدام است. اطمینان حاصل کنید که شگفت انگیزترین صفحات شما در گوگل رتبه بالایی دارند.

چرا باید بر روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنیم؟

رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی بسیار آسان تر از کلمات کلیدی متداول است زیرا وب سایت های کمتری برای رتبه بندی بالا در صفحات سرچ گوگل رقابت می کنند. هر چه اصطلاحات جستجوی شما طولانی تر (و مشخص تر) باشند ، رتبه بندی برای این اصطلاح آسان تر است. به دلیل گستردگی اینترنت ، یافتن مخاطب بسیار آسان تر است. تمرکز روی گروهی از کلمات کلیدی بلند می تواند در کل باعث ایجاد ترافیک زیادی شود.

یکی دیگر از مزایای تمرکز روی کلمات کلیدی بلند این است که ، اگرچه از این کلمات کلیدی کمتر در جستجو استفاده می شود ، اما بازدید کننده ای که وب سایت شما را با استفاده از آنها پیدا می کند به احتمال زیاد خدمات یا محصول شما را خریداری می کند.

اول از همه ، اگر می خواهید چیزی را بفروشید ، باید محصول خوبی ارائه دهید. و شما باید به خوبی بدانید که محصول یا وب سایت شما چه چیزی را می تواند به مخاطبان شما ارائه دهد. چه چیزی محصول یا وبلاگ شما را خاص می کند؟ اگر این را بدانید و درک کنید ، بسیار ساده تر خواهد بود که مخاطبان با سایت و محصولات شما ارتباط بر قرار کنند و از محصولات و خمات شما استفاده کنند. بنابراین کمی وقت بگذارید تا به منحصر به فرد بودن محصول یا وبلاگ خود فکر کنید و همه موارد را یادداشت کنید.

بازار رقابتی

در بعضی از بازارها ، رتبه بندی واقعا سخت است. برخی از بازارها کاملاً رقابتی هستند و شرکتهای بزرگ بر نتایج جستجو تسلط دارند. این شرکت ها بودجه بسیار زیادی برای بخش بازاریابی به طور کلی و خاص به سئو اختصاص داده اند. رتبه بندی در این بازارها بسیار سخت و دشوار است. شما نمی توانید با بودجه اندک در بازاری مانند فروشگاه اینترنتی با استفاده از اصطلاحات جستجو مانند (بهترین فروشگاه اینترنتی) رقابت کنید.

مرحله بعدی : محتوای عالی

امیدوارم این مقاله پتانسیل باورنکردنی کلمات کلیدی بلند را به شما نشان داده باشد. حجم افرادی که وب سایت شما را پیدا می کنند ، نسبتاً کم خواهد بود ، اما این افراد بیشترین شانس را برای خرید محصول شما یا تبدیل شدن به بازدیدکننده دائمی خواهند داشت. بنابراین رتبه بندی وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی بلند خاص می تواند بسیار سودآور باشد ، اما مطمئن شوید که این اصطلاح خاص کاملاً به محصولی که می فروشید شباهت دارد تا کاربران پس از ورود به سایت شما با چیزی غیر از کلمه کلیدی ارائه شده شما مواجه نشوند.

موسسه مشاوره بازاریابی و فروش رسپینا موسسه تخصصی برای مشاوره کسب و کار و مدیریت فروش در استان گلستان گنبد کاووس فعال می باشد.