می 17, 2024

موسسه مشاوره شغلی، کسب و کار و تحصیلی رسپینا

آموزش کسب و کار MBA ،بورس ، ارزهای دیجیتال، مهاجرت تحصیلی، گردشگری و توریزم ، هتلداری

بهترین مدرس زبان انگلیسی گنبد؟ موسسه رسپینا

آیا می خواهید داروسازی بخوانید؟ دندانپزشکی در ایتالیا گنبد کاووس گلستان مشاوره تحصیلی و مهاجرت

یادگیری سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت؟ گنبد

دانش آموز عزیز گنبدی شما می توانید با مشاوره اصولی در رشته تجربی در رشته های دانشگاهی پزشکی، داروسازی ، دندانپزشکی و پیراپزشکی با بورس تحصیلی در ایتالیا ادامه تحصیل دهید.

عناوین آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

رفتن به رستوران

در دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت ما نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی در رستوران را به شما آموزش می دهیم. خوردن غذاهای مختلف و تست کردن غذاهای محلی یکی از بهترین بخش های سفر به یک کشور خارجی می باشد . البته قبل از سفارش دادن غذا در یک رستوران محلی ، باید بدانید چگونه با پیشخدمت حرف بزنید و غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. یادگیری عبارت های زیر که مربوط به دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت می باشد کمک زیادی به شما می کند که ما آن را به شما در دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت آموزش می دهیم. 

May I please see a menu؟

می تونم منوی غذا رو ببینم؟

دیدن منوی غذا بهترین راه برای این است که بدانیم رستوران چه نوع غذاهایی سرو می کند . اکثر پیشخدمت ها به محض این که شما بنشینید منوی غذا را برای شما می آورند اما شما می توانید پیش از نشستن در رستوران درخواست منو کنید و ببینید که آیا غذای دلخواه شما را دارد یا خیر .به یاد داشته باشید که بعضی از رستوران ها منوی غذایشان را پشت پنجره رستوران قرار می دهند ، با این کار شما متوجه می شوید که آیا می توانید پول غذا را پرداخت کنید  و پول کافی برای خریدن غذا دارید .

I would like to eat/drink…

میل دارم … بخورم / بنوشم

بعد از انتخاب غذا از منو می خواهید به پیشخدت سفارش بدهید . با گذراندن دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت می توانید به  راحتی غذای مورد نظرتان را به پیشخدمت سفارش  دهید . برای مثال می گویید : من مرغ کبابی و پاستا می خوام .

May I have the bill?

می تونم صورت حساب رو ببینم ؟

بعد از تمام شدن غذا باید صورت حساب را پرداخت کنید . وقتی آمادگی داشتید می توانید از پیشخدمت درخواست صورت حساب بکنید . در بسیاری از کشورهای انگلیسی زبان ، بدون این که شما درخواست کنید ، پیشخدمت صورت حساب را سر میز شما می آورد . با این حال بهتر است بدانید که چطور آن را درخواست کنید .

مرور نکاتی در مورد آموزش انگلیسی برای مهاجرت :

1 . خود را در محیط غوطه ور کنید

آیا زمانی که افراد به زبان انگلیسی صحبت می کنند ، دست و پای خود را گم می کنید ؟ قبل از مهاجرت ، شروع به دیدن فیلم های انگلیسی آن لاین کنید . اگر تا این لحظه از اپلیکیشن دارکوب استفاده نکرده اید ، اکنون بهترین زمان برای استفاده از آن است. این ها روش هایی برای یادگیری زبان است که ما در دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت به شما آموزش می دهیم.

2 . قبل از اقدام به مهاجرت زبان انگلیسی را تمرین کنید

باید قبل از رفتن به یک کشور خارجی ، زبان انگلیسی را یاد بگیرید . همچنین می توانید در شهر خود به دوره آموزش انگلیسی برای مهاجرت بروید و با دانشجویان زبان انگلیسی که می خواهند به زبان انگلیسی با دیگران چت کنند ، ارتباط برقرار کنید . یادگیری زبان ممکن است مانند دوچرخه سواری برای شما هیجان انگیز باشد وشما باید یاد بگیرید که چگونه به سطح مورد نظر خود برسید .

3. به وسایل اطرافتان برچسب بزنید

یک بسته برچسب و یک مداد تهیه کنید . یادداشت های کوچک به زبان انگلیسی تهیه کنید . می توانید این یادداشت ها را در طول سفر به همراه خود داشته باشید . سپس وقتی به فرودگاه و بخش کانتر می رسید برای پیدا کردن کلمه چمدان یا گذرنامه به مشکل بر نمی خورید .

4 . یک کتاب راهنمای سفر بخرید

تلفن همراه شما برای نگه داری یادداشت ها و اطلاعات مربوط به اقامت در هتل گزینه بسیار خوبی می باشد ، اما کتاب راهنمای سفر به شما کمک می کند تا با اسامی مکان های مشهور کشوری که به آن مهاجرت کرده اید بیشتر و بهتر آشنا شوید . از این که کتاب همیشه همراه شما باشد ، احساس ناراحتی نکنید . اگر در جایی دچار مشکل شدید ، می توانید نگاهی به کتاب بیندازید تا مشکلتان حل شود .

5 . یادگیری زبان باید برای شما تبدیل به یک سرگرمی شود